Strona główna Aktualności Oferta Media o nas Kolory Kontakt

Aktualności

SklepoweRewolucje.shop   www.sklepowerewolucje.shop

Shop Doctor rusza w Polskę, by wskrzeszać sklepy i leczyć dusze ich właścicieli. „Sklepowe rewolucje” to pierwszy program telewizyjny, w którym „lekarz sklepów” ratuje polskie biznesy i doradza ich właścicielom. W 13-odcinkowym sezonie przemierzy cały kraj, lecząc najcięższe przypadki.

 

Jak pomóc piekarni z Kujawsko-Pomorskiego? Czy właściciele odzieżowego butiku wyjdą wreszcie na prostą? W nowym programie Zoom TV dr Marek Borowiński, znany jako Shop Doctor, spieszy z pomocą potrzebującym właścicielom sklepów. Przeprowadzi metamorfozę, której celem są wyższe przychody, poprawienie komfortu pracy… oraz mniej stresu dla szefów. Oni mają produkt, który chcą sprzedać, a dr Marek Borowiński posiada wiedzę, jak go wyeksponować, żeby zasłużył na uwagę klientów. Podczas audytu Shop Doctor przyjrzy się każdemu miejscu z perspektywy klienta i sprawdzi, czy najważniejsze punkty sklepu są dobrze skomunikowane. Co ważne, nie tylko wnętrze znajdzie się na celowniku prowadzącego – równie duże znaczenie dla sukcesu sklepu ma to, jak współgra z otoczeniem i czy odpowiada na potrzeby potencjalnych klientów. Po analizie i wymianie argumentów z właścicielami biznesu Shop Doctor będzie szukał najlepszych rozwiązań dla konkretnego przypadku. Po wdrożeniu wszystkich zaleceń pozostaje wielki finał misji: ponowne otwarcie sklepu, który nie tylko dobrze wygląda, ale przede wszystkim więcej sprzedaje.

www.sklepowerewolucje.shop


www.shopdoctor.pl

Witajcie, jak wiecie od lat pomagam wielu sklepom, zwiększać sprzedaż. Teraz przygotowałem swój autorski program  TV Shop Doctor (na youtube). W tym programie będę pokazywał najciekawsze, sklepy, interesujące wystawy, oraz będę podpowiadał, jak zaaranżować sklep, aby więcej sprzedawać. Postaram się też pokazywać różne skuteczne narzędzia w ściągnięciu klientów do sklepu i budowaniu z nimi relacji. Jeśli będziecie mieli jakieś propozycje tematów, to proszę przyślijcie mi swoje sugestie. Pozdrawiam Shop Doctor.

      

Poniżej zdjęcie z personelem z jednego sklepów, gdzie był realizowany program Shop Doctor.

Shop Doctor tv  Do zobaczenia w kolejnych programach.

www.shopdoctor.pl

W warszawskim Teatrze Kamienica odbyła się prezentacja trendów kolorystycznych farb marki MAGNAT. W otoczeniu dziennikarzy, designerów i gwiazd, dyskutowano o stylowych aranżacjach wnętrz i zasadach doboru barw.

     

Tego wieczoru Teatr Kamienica mienił się kolorami pełnymi magii szlachetnych barw. Kolory otaczały zgromadzonych gości ze wszech stron – można było je zobaczyć, spróbować i dotknąć.

    

Przybyłych gości, w towarzystwie gospodarza Teatru Kamienica Emiliana Kamińskiego, przywitał główny prowadzący wieczoru - Olivier Janiak.

Podczas spotkania, kolor designer, autor trendów dr Marek Borowiński, opowiedział o czterech głównych trendach MAGNAT  - Multikulturalizm, XXI wiek, Wiatr przyszłości oraz Eco design.

    

Czołowi polscy tancerze, znani z popularnych programów telewizyjnych, zwizualizowali trendy MAGNAT w swoim żywiołowym artystycznym przedstawieniu.

Proponowane w ramach trendów zestawienia kolorów farb MAGNAT i systemów dekoracyjnych MAGNAT Style, wpisują się w kanon międzynarodowej stylistyki i wzornictwa, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom każdego, kto poszukuje nowych rozwiązań do swych wnętrz.

 Dzięki aktywnemu zaangażowaniu gości, powstały cztery unikalne obrazy – impresje na temat głównych trendów MAGNAT. Przy sztalugach można było zobaczyć Grażynę Wolszczak, Ewę Szabatin, Magdę Femme, Marzenę Sienkiewicz oraz Wigannę Papinę.

Obrazy zostaną zlicytowane, a zgromadzone pieniądze MAGNAT przekaże na Fundację Śnieżki „Twoja Szansa”.

TRENDY Magnat - dr Marek Borowiński

ECO Design

ECO Design wiąże się z ciepłem i bezpieczeństwem manifestowanym odpowiednimi materiałami. Są to kolory i farby przyjazne człowiekowi. W tym trendzie dominują klasyczne wnętrza, wywołujące naturalnie „miękkie” wrażenia i cechujące się dużym szacunkiem dla tradycji. Pojawiają się w nim również elementy rękodzieła artystycznego, tworzącego mieszankę płaszczyzn jednobarwnych z wzorzystymi. Dominują kolory natury i Ziemi. Modne barwy to ochry, sepie, nowe zielenie oraz ich uzupełnienie – wysmakowane brązy, dające silne poczucie bezpieczeństwa. Trend ten jest nieco nostalgiczną koncepcją, budującą romantyczną przestrzeń teraźniejszości.

ECO Design to trend, w którym pojawiają się kolory natury i Ziemi, struktury inspirowane naturalnymi kamieniami czy zjawiskami zachodzącymi w przyrodzie. Jest tu też miejsce na twórczość człowieka, rękodzieło artystyczne, tradycyjne plecionki i tkaniny. We wnętrzach tworzonych zgodnie z tym trendem świetnie prezentują się zarówno meble dotknięte upływem czasu, jak i komfortowe, nowoczesne, designerskie przedmioty wytwarzane z surowców naturalnych lub pozyskiwane z surowców wtórnych.

Multikulturalizm

Jest najnowszym trendem, który poprzez wieloznaczność kultur wpływa na rozwój designu i zmienia świadomość jego odbiorców. Miasta i ich mieszkańcy są coraz mniej monokulturowi – coraz częściej tworzą odrębne kultury żyjące obok siebie, a nie ze sobą. Asymilacja tych kultur przebiega bardzo trudno. W tym samym mieście, mówimy różnymi językami, wyznajemy odmienne wartości. Każdej dzielnicy przyporządkowane są różne symbole. Łączymy się jedynie w linii codziennej komunikacji, przenikając się na chwilę, pozwalając sobie tylko na płytkie więzi. Trend ten jest mieszanką różnych struktur i faktur. Pojawiają się tu stonowane barwy jako symbol przenikania się, ale również ostre kontrasty, które występują na granicy różnych tożsamości.

Multikulturalizm wyrósł z różnorodności kultur wzajemnie na siebie oddziałujących. Malowanie i tworzenie nowych przestrzeni jest ponadczasową przyjemnością. Ma to swoje odbicie we współczesnych wnętrzach. Komunikacja barw zestawionych w pomieszczeniach prowadzi do szczególnego efektu, powstałego w wyniku tego niecodziennego dialogu.

Wyjątkowe zestawienie odcieni, niczym zestawienie różnych osobowości, jednocześnie kontrastuje i podkreśla się wzajemnie. Bogactwo różnorodności, poszukiwanie neutralnego tła i odkrywanie nowego oblicza piękna, stanowią fundament tego trendu.

XXI wiek

Tempo współczesnego życia sprawia, że piękno dnia codziennego ciągle nam umyka, wciąż brakuje nam czasu... Nasze życie toczy się często w dwóch światach: realnym i wirtualnym. Wirtualne podróże pozostawiają w naszej pamięci skrawki różnych obrazów, opartych na powtarzalnych pikselowych motywach. A my tęsknimy za pięknem, za realną przestrzenią, w której znajdziemy czas dla siebie i w której sami siebie odnajdziemy. Piękne dekoracje, ściany i meble zyskują status nowych niematerialnych wartości.

Jednak oba te światy potrafią się uzupełniać, bo wirtualne motywy i rozmaite style rodem z profili społecznościowych mogą się doskonale wpisać w realną przestrzeń. Motywy geometryczne sprawiają, że wnętrza są szalenie nowoczesne i funkcjonalne, zarówno pod względem wzornictwa, jak i technologii. W materiałach stosuje się unikalne komponenty, pozwalające na uzyskanie odpowiedniego efektu. Trend ten jest mieszanką wielu stylów i elementów dekoracyjnych – tak jak w sieci spotykają się różne osobowości, tak tu mamy do czynienia z różnorodnością kolorów i struktur.

Trend XXI wiek jest synonimem współczesności. Ergonomia przestrzeni i dostępność mediów, zwykła ludzka praktyczność i wysoka jakość produktów to wartości wymieniane jako najważniejsze przez projektantów wnętrz i designerów. Dopiero w tak wymagających wnętrzach człowiek XXI wieku może znaleźć czas na refleksję, zadumę i marzenia.

Wiatr przyszłości

To połączenie zjawisk natury, żywiołów, to poszukiwanie własnej tożsamości w globalnym świecie, którego efektem może być wiele ciekawych rozwiązań. „Wiatr przyszłości” jest trendem spontanicznym i energetycznym, inspirowanym latami 70. i 80. XX wieku we współczesnym wydaniu. Charakteryzuje się olbrzymią energią kolorów i lekkością wiatru. Niesie w sobie to, co najmodniejsze i najnowocześniejsze.

W tym trendzie można spotkać bardzo odważne i zdecydowane połączenia barwne. Dominuje tutaj przede wszystkim zasada kontrastu, oparta na połączeniach ostrych kolorów. Często występuje tu żółć z różnymi połączeniami. Swoją świetność zaznaczają wnętrza z geometrycznymi meblami, na tle barwnych ścian. Jest to trend oparty w dużej mierze na umiejętności łączenia kolorów i struktur z różnych stylizacji. Jest przeznaczony dla świadomych użytkowników, którzy są pewni swoich przekonań oraz panującej mody. „Wiatr przyszłości” to zapowiedź tego, co jeszcze nieodkryte, to nowoczesny design.

Trend Wiatr przyszłości to odwaga w poszukiwaniu własnego „ja”. Indywidualne wnętrza projektowane z rozmachem, odważne kompozycje kolorystyczne i wielka pozytywna energia płynąca z barw to design przyszłości. Wnętrze ma służyć człowiekowi nie tylko w fizycznym wymiarze. To już za mało. Przyszłość projektowania to metafizyka i psychologiczne wykorzystanie kolorów na użytek człowieka, według jego indywidualnych potrzeb.

 www.shopdoctor.pl

Kontakt

Kalendarz

Shop Doctor Logo23 - 03

SklepoweRewolucje.shop

Kontakt

dr Marek Borowiński

tel.  + 48 509 03 03 36
e-mail:biuro@shopdoctor.pl

PLN Konto: 52 1020 3408 0000 4302 0019 4753

Euro Konto Kod BIC (Swift):

BPKOPLPW 53 1020 3408 0000 4402 0335 3588

www.shopdoctor.pl
93-487 Łódź ul. Beczkowa 26 lok.6

Copyright © 2017 Psychologia koloru - Wszelkie prawa zastrzeżone
Realizacja: Dianthus
Dokument wydrukowany ze strony: www.psychologiakoloru.pl/aktualnosci/