Strona główna Aktualności Oferta Media o nas Kolory Kontakt

Czy sklepy rzeczywiście dzielą się na ładne i takie, które zarabiają?

TEJ KONFERENCJI NIE MOŻESZ PRZEOCZYĆ!

Zasady aranżacji i prowadzenia sklepów - 9 października 2012.r, wtorek, godz. 10:00, pawilon 7, sala AB

„Wiadomości Handlowe”, Makro Cash&Carry oraz Międzynarodowe Targi Poznańskie zapraszają właścicieli i kierowników sklepów na seminarium „Zasady aranżacji i prowadzenia sklepów”. Konferencja, nad którą patronat objęła Polska Federacja Producentów Żywności (PFPŻ) organizowana jest pod hasłem: „Handel tradycyjny też może być nowoczesny”. Odbędzie się 9 października w Poznaniu podczas targów Polagra Food 2012, (początek o godz. 10).

10.30 - 11.00 Czy sklepy rzeczywiście dzielą się na ładne i takie, które zarabiają?- dr Marek Borowiński

www.polagra-food.pl

Szkolenie organizowane jest już po raz piąty – ubiegłoroczna edycja spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem. Wzięło w niej udział w sumie około 250 osób. Również w tym roku konferencję poprowadzą cenieni trenerzy z renomowanych firm szkoleniowych oraz fachowcy z Makro Cash&Carry, którzy opowiedzą o najnowszych trendach oraz wymaganiach rynku w zakresie wyposażenia i aranżacji sklepów.

Udział w warsztatach jest bezpłatny. Zapraszamy zarówno przedstawicieli sieci handlowych, jak i niezależnych detalistów, którzy właśnie zastanawiają się nad wymianą mebli czy urządzeń w swoim sklepie, planują usprawnić organizację sprzedaży, na nowo zaaranżować swoją placówkę lub po prostu zechcą pogłębić wiedzę z tej dziedziny. (GSZ)

9 października, wtorek, godz. 10:00, pawilon 7, sala AB

Kontakt

Kalendarz

Shop Doctor Logo23 - 03

SklepoweRewolucje.shop

Kontakt

dr Marek Borowiński

tel.  + 48 509 03 03 36
e-mail:biuro@shopdoctor.pl

PLN Konto: 52 1020 3408 0000 4302 0019 4753

Euro Konto Kod BIC (Swift):

BPKOPLPW 53 1020 3408 0000 4402 0335 3588

www.shopdoctor.pl
93-487 Łódź ul. Beczkowa 26 lok.6

Copyright © 2017 Psychologia koloru - Wszelkie prawa zastrzeżone
Realizacja: Dianthus
Dokument wydrukowany ze strony: www.psychologiakoloru.pl/czy-sklepy-rzeczywiscie-dziela-sie-na-ladne-i-takie-ktore-zarabiaja/