Strona główna Aktualności Oferta Media o nas Kolory Kontakt

Kolor jako komunikat


Kolor jest systemem jasnej komunikacji — świadomie i odpowiednio zastosowany, podnosi sprzedaż danego produktu czy też usługi. Ma również znaczenie w aranżacji miejsc sprzedaży, może działać zachęcająco lub zniechęcająco. Kolor to również emocje, których nośnikami są produkty — dzięki odpowiedniemu zastosowaniu kolorów jedne produkty kupujemy częściej, a inne rzadziej.

Kolor, może oddziaływać na otoczenie, w którym znajduje się człowiek, a także wzmóc jego produktywność. Wpływ koloru może udoskonalić również życie towarzyskie; przez poznanie zjawisk kolorystycznych można zrozumieć siebie i własne emocje.

Kontakt

Kalendarz

Shop Doctor Logo23 - 03

SklepoweRewolucje.shop

Kontakt

dr Marek Borowiński

tel.  + 48 509 03 03 36
e-mail:biuro@shopdoctor.pl

PLN Konto: 52 1020 3408 0000 4302 0019 4753

Euro Konto Kod BIC (Swift):

BPKOPLPW 53 1020 3408 0000 4402 0335 3588

www.shopdoctor.pl
93-487 Łódź ul. Beczkowa 26 lok.6

Copyright © 2017 Psychologia koloru - Wszelkie prawa zastrzeżone
Realizacja: Dianthus
Dokument wydrukowany ze strony: www.psychologiakoloru.pl/oferta/kolor-jako-komunikat/