Strona główna Aktualności Oferta Media o nas Kolory Kontakt

Kolor w internecie

 

    

Kolor w internecie ma silne oddziaywanie na czowieka. Moe wpywa na ludzkie decyzje lub powodowa zaskakujce reakcje. Ma olbrzymi wpyw na psychik. Moe te zachca lub pobudza do skorzystania ze strony.

Kolor jest wraeniem barwnym, powstajcym w umyle czowieka, aby zaistnia, potrzebne jest wiato, poniewa bez niego nie da si nic zobaczy.

Gdy promienie wietlne docieraj do oka, przechodz przez renic oraz pyn w przedniej czci gaki ocznej i padaj na soczewk. Ta, podobnie jak soczewka w aparacie fotograficznym, zaamuje i skupia je na siatkówce, warstwie komórek pooonych w tylnej czci oka. Gdy wiato dociera do siatkówki pobudza znajdujce si w niej komórki wzrokowe. Zawieraj one barwnik i s wiatoczue. Wystpuj dwa rodzaje takich komórek: prciki i czopki. Prciki s bardziej wraliwe na promienie wietlne i dziki nim moemy widzie nawet przy zym owietleniu, nie rozróniaj jednak kolorów, a jedynie odcienie szaroci. Czopków jest mniej i wyróniamy ich trzy rodzaje, kady wraliwy na jedn z podstawowych barw — czerwono-pomaraczow, zielon i niebiesko-fioletow.

Kontakt

Kalendarz

Shop Doctor Logo23 - 03

SklepoweRewolucje.shop

Kontakt

dr Marek Borowiski

tel.  + 48 509 03 03 36
e-mail:biuro@shopdoctor.pl

PLN Konto: 52 1020 3408 0000 4302 0019 4753

Euro Konto Kod BIC (Swift):

BPKOPLPW 53 1020 3408 0000 4402 0335 3588

www.shopdoctor.pl
93-487 ód ul. Beczkowa 26 lok.6

Copyright © 2017 Psychologia koloru - Wszelkie prawa zastrzeone
Realizacja: Dianthus
Dokument wydrukowany ze strony: www.psychologiakoloru.pl/oferta/kolor-w-internecie/