Strona główna Aktualności Oferta Media o nas Kolory Kontakt

psychologia koloru

Szkolenie: "Psychologia koloru"

Czy chcecie Państwo poznać tajniki wiedzy jaką jest psychologia koloru ?

Jeśli tak, to proponuję Państwu szkolenie „Psychologia koloru”.  Są to praktyczne warsztaty specjalnie przygotowane dla kadry handlowej i projektowej, łączące psychologię koloru z psychologią sprzedaży.  Podczas tych warsztatów zostaną użyte specjalne techniki, dzięki którym będzie mogli Państwo zwiększyć sprzedaż. Badania wskazują, że personel szkolony w ten właśnie sposób osiąga znacznie lepsze efekty, niż szkolony tradycyjnymi technikami.

     

Cel szkolenia: nabycie nowych i skutecznych umiejętności komunikacji kolorem

Program szkolenia jest tak zaplanowany, iż zawiera dużą liczbę praktycznych ćwiczeń i testów, które pomogą ocenić i wzmocnić kompetencje uczestników.

   

Trener : dr Marek Borowiński specjalista od psychologii koloru, współpracownik grupy kolorystów w Paryżu. Specjalista od komunikacji kolorem oraz od zwiększania sprzedaży. Szkoli pracowników z technik obsługi klienta oraz uczy jak skutecznie wykorzystywać wizerunek firmy, aby sprzedawać więcej. Jego największą pasją jest kolor i jego oddziaływanie na klienta w miejscu sprzedaży www.psychologiakoloru.pl . Swoja wiedzą i doświadczeniem wspomaga wiele firm i instytucji w zakresie właściwej komunikacji marketingowej. Wykłady i szkolenia prowadzi podczas takich imprez targowych jak: RemaDays, Home Decor, InterflatDesign.pl, Meble Polska, Natura Food oraz kongresów : Retail Marketing Awards , Global Innovator Awards, Kongres Wyposażenia Wnętrz, Forum Marketingu w Handlu Detalicznym i wielu innych. Jest ekspertem oceniającym skuteczność przekazów reklamowych.

Łódź - Szkolenie : „Psychologia koloru”                      

Praktyczne szkolenie :„Psychologia koloru" - prowadzenie dr Marek Borowiński www.psychologiakoloru.pl  

Program szkolenia:

  1. Psychologia koloru w sprzedaży
  2. Psychologia koloru w produkcie
  3. Psychologia koloru w Internecie
  4. Wpływ koloru na emocje i preferencje zakupowe klientów
  5. Psychologia koloru w reklamie i internecie – kolory promocji, wyprzedaży i okazji
  6. Psychofizjologia widzenia, czyli jak umysł klienta postrzega strony internetowe
  7. Psychologia koloru, produkt, usługa, a grupa docelowa w Internecie?
  8. Jak stosować kolor i w jakich połączeniach, aby więcej sprzedawać ?
  9. Psychologia koloru w reklamie (omówienie wpływu koloru na człowieka w reklamie)
  10. Wpływ koloru na emocje i preferencje zakupowe klientów w sklepie
  11. Psychologia koloru w ofercie dla klienta, czyli jak skutecznie przygotować ofertę
  12. Jak skutecznie komunikować kolorem, aby więcej sprzedawać ?
  13. Psychologia kolorów w salonie sprzedażowym
  14. Jak klient postrzega punkt sprzedaży
  15. Wpływ kolorów na człowieka (psychologiczny, fizyczny i fizjologiczny)
  16. Jak przygotować skuteczną komunikację w miejscu sprzedaży
  17. Warsztaty z kolorem
  18. Symbolika kolorów
  19. psychologia koloru w biznesie
  20. psychologia koloru w wizerunku pracowników

 

10.00 rejestracja uczestników

10.30 – 12.00 I cześć szkolenia

12.00 – 12.15 przerwa kawowa

12.15 – 13.45 II cześć szkolenia

13.45 – 14.30 lunch

14.30 – 16.00 III cześć szkolenia

16.00 – 16.15 przerwa kawowa

16.15 – 17.00 IV cześć szkolenia

17.00 – 17.15 – wręczenie dyplomów

www.shopdoctor.pl

Kontakt

Kalendarz

Shop Doctor Logo23 - 03

SklepoweRewolucje.shop

Kontakt

dr Marek Borowiński

tel.  + 48 509 03 03 36
e-mail:biuro@shopdoctor.pl

PLN Konto: 52 1020 3408 0000 4302 0019 4753

Euro Konto Kod BIC (Swift):

BPKOPLPW 53 1020 3408 0000 4402 0335 3588

www.shopdoctor.pl
93-487 Łódź ul. Beczkowa 26 lok.6

Copyright © 2017 Psychologia koloru - Wszelkie prawa zastrzeżone
Realizacja: Dianthus
Dokument wydrukowany ze strony: www.psychologiakoloru.pl/oferta/psychologia-koloru/