Strona główna Aktualności Oferta Media o nas Kolory Kontakt

Psychologia sprzedaży, czyli skuteczna rozmowa handlowa w prakt

12.06.2013.r szkolenie otwarte - Łódź

„Psychologia sprzedaży, czyli skuteczna rozmowa handlowa w praktyce” - prowadzenie dr Marek Borowiński

Biorąc udział w szkoleniu dowiesz się:

Jak rozpoznać potrzeby klienta

Jak przejąć kontrolę w rozmowie handlowej

Jak wpłynąć na klienta

Cel szkolenia: nabycie nowych i skutecznych umiejętności sprzedaży i komunikacji z klientem.

Program szkolenia jest tak zaplanowany, iż zawiera dużą liczbę praktycznych ćwiczeń i testów, które pomogą ocenić i wzmocnić kompetencje uczestników.

Podczas tego szkolenia zostaną użyte specjalne techniki, dzięki którym będziecie mogli Państwo zwiększyć sprzedaż. Badania wskazują, że personel szkolony w ten właśnie sposób osiąga znacznie lepsze efekty, niż szkolony tradycyjnymi technikami.

Trener : Dr Marek Borowiński specjalista i ekspert od sprzedaży. Od wielu lat zajmuje się wszelkimi działaniami wspomagającymi sprzedaż. Szkoli pracowników z technik prezentacji produktów i usług oraz uczy jak skutecznie wykorzystywać wizerunek firmy, aby więcej sprzedawać. Jest jurorem międzynarodowych konkursów na najlepsze sklepy w branży wyposażenia wnętrz. Jest też cenionym prelegentem i ekspertem podczas wielu Kongresów Wyposażenia Wnętrz w Polsce i za granicą. Swoja wiedzą i doświadczeniem wspomaga wiele firm i instytucji w zakresie właściwej komunikacji marketingowej. Wykłady i szkolenia prowadzi podczas takich imprez targowych jak: REMADAYS,Home Decor, InterflaDesign.pl, Sport Kielce, MEBLE POLSKA - POZNAŃ, MTM OSTRÓDA, DREMA FURNICA - POZNAŃ, SoFab - Poznań

12.06.2013r. Łódź - Szkolenie :

„Psychologia sprzedaży, czyli skuteczna rozmowa handlowa w praktyce”

Państwa inwestycja:

1 osoba z firmy 590 zł netto od osoby

2 osoby z tej samej  firmy 490 zł netto od osoby

3 osoby z tej samej firmy 390 zł netto od osoby (do podanych cen należy doliczyć 23% podatku VAT)

Specjalna promocja !!! wyślij już teraz zgłoszenie - liczba miejsc ograniczona !!!

Osoby, które wyślą zgłoszenie i wpłacą pełną kwotę za szkolenie do dnia 10.06.2013.r to otrzymają dodatkowy film DVD z wykładem dr. Marka Borowińskiego

Cena warsztatów dla jednego uczestnika dodatkowo zawiera:

- przerwy kawowe i lunch

- 1 płytę DVD

- w przypadku wpłaty za warsztaty do dnia 10.06.2013r. - 2 płyty DVD

  

Wpłaty na konto: 52 1020 3408 0000 4302 0019 4753

MarekBorowiński.com, 93-487 Łódź ul. Beczkowa 26 lok. 6

Podczas, gdy będziecie Państwo wypełniali druk zgłoszenia na te warsztaty zapytam, który z filmów Państwo wybieracie:  Sklep, który sprzedaje – wykład dr Marka Borowińskiego, czy Psychologia koloru w biznesie – wykład dr Marka Borowińskiego  ?

ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE –

„Psychologia sprzedaży, czyli skuteczna rozmowa handlowa w praktyce”

Zgłoszenie (skopiuj poniższy tekst uzupełniając imię i nazwisko uczestnika i  wyślij na adres mb@marekborowinski.com, )

 ZGŁOSZENIE UCZESTNICTWA W SZKOLENIU

„Psychologia sprzedaży, czyli skuteczna rozmowa handlowa w praktyce” – prowadzenie dr Marek Borowiński

(termin:  12.06.2013r. Łódź ul. Gdańska 91, budynek B, sala konferencyjna)

  1. Imię i nazwisko…………………………………………………… 
  2. Imię i nazwisko…………………………………………………… 
  3. Imię i nazwisko……………………………………………………
  4. Imię i nazwisko............................................................

Dane do faktury:

Nazwa firmy:…………………………………………………………………

Adres;…………………………………………………………………………

NIP……………………………………………………………………….......  

tel. kontaktowy .....................................................................                               

Praktyczne szkolenie :„Psychologia sprzedaży, czyli skuteczna rozmowa handlowa w praktyce”

- prowadzenie dr Marek Borowiński -specjalista, ekspert w dziedzinie sprzedaży -  www.marekborowinski.com 

Program szkolenia:
• Nawiązanie kontaktu podczas rozmowy handlowej
• Reguły wywierania wpływu
• Dopasowanie i prowadzenie klienta w celu zwiększenia kontroli nad sytuacją
• Zrywanie i odbudowywanie kontaktu w celu zwiększenia chłonności uwagi klienta
• Jak rozpoznać dominujący system reprezentacji klienta (ruchy gałek ocznych, postawa ciała, ton głosu i sposób mówienia, predykaty słowne)
• Aktywne słuchanie klienta
• Sprzedawanie produktu wyłącznie za pomocą zadawania pytań
• Rola przekonań wspierających i ograniczających w codziennej pracy sprzedawcy. umiejętność mówienia w sposób zrozumiały, czyli dopasowanie informacji słownej do sposobu myślenia klienta
• Zwiększanie skuteczności sprzedaży poprzez stosowanie predykatów słownych preferowanych przez klienta
• Metaprogramy -  jak klient podejmuje decyzję o zakupie (klient z autorytetem zewnętrznym i wewnętrznym, proaktywny i reaktywny, ogólny i szczegółowy, opcjonalny i proceduralny...)
• Zastosowanie języka metamodelu w procesie sprzedawania. Unikanie pułapek językowych stosowanych przez klienta
• Zadawanie pytań doprecyzowujących w celu zmiany nastawienia klienta do produktu
• Formułowanie wypowiedzi z ukrytymi założeniami, jako narzędzie perswazji

Miejsce szkolenia -  Łódź ul. Gdańska 91, budynek B - termin: 12.06.2013r.

10.00 rejestracja uczestników

10.30 – 12.00 - I cześć szkolenia

12.00 – 12.15 - przerwa kawowa

12.15 – 13.45 - II cześć szkolenia

13.45 – 14.30 - lunch

14.30 – 16.00 - III cześć szkolenia

16.00 – 16.15 - przerwa kawowa

16.15 – 17.00 - IV cześć szkolenia

17.00 – 17.15 – wręczenie dyplomów

Serdecznie zapraszam na warsztaty dr Marek Borowiński tel. 509 03 03 36  www.marekborowinski.com

Specjalna promocja dla uczestników szkolenia - 10% na nocleg w Łodzi.

Zobacz apartament dla Ciebie w centrum Łodzi

 

Kontakt

Kalendarz

Shop Doctor Logo23 - 03

SklepoweRewolucje.shop

Kontakt

dr Marek Borowiński

tel.  + 48 509 03 03 36
e-mail:biuro@shopdoctor.pl

PLN Konto: 52 1020 3408 0000 4302 0019 4753

Euro Konto Kod BIC (Swift):

BPKOPLPW 53 1020 3408 0000 4402 0335 3588

www.shopdoctor.pl
93-487 Łódź ul. Beczkowa 26 lok.6

Copyright © 2017 Psychologia koloru - Wszelkie prawa zastrzeżone
Realizacja: Dianthus
Dokument wydrukowany ze strony: www.psychologiakoloru.pl/oferta/psychologia-sprzedazy-czyli-skuteczna-rozmowa-handlowa-w-prakt/