Strona główna Aktualności Oferta Media o nas Kolory Kontakt

Psychologia koloru w praktyce

„Psychologia koloru w praktyce ”

Są to praktyczne warsztaty specjalnie przygotowane dla kadry handlowej i projektowej, łączące psychologię koloru z psychologią sprzedaży.  Podczas tych warsztatów zostaną użyte specjalne techniki, dzięki którym będzie mogli Państwo zwiększyć sprzedaż. Badania wskazują, że personel szkolony w ten właśnie sposób osiąga znacznie lepsze efekty, niż szkolony tradycyjnymi technikami.


Cel szkolenia: nabycie nowych i skutecznych umiejętności komunikacji kolorem

Program szkolenia jest tak zaplanowany, iż zawiera dużą liczbę praktycznych ćwiczeń i testów, które pomogą ocenić i wzmocnić kompetencje uczestników.

dr Marek Borowiński merchandising 

Dr Marek Borowiński (Shop Doctor) jest specjalistą od marketingu i Visual Merchandisingu. Konsultant, doradca i szkoleniowiec wielu firm. Jest autorem licznych publikacji z tej dziedziny. Szczególnym uznaniem cieszą się audyty sklepów i centrów handlowych, które przeprowadza poprawiając ich funkcjonowanie, sprzedaż i komunikację marketingową. Dr Marek Borowiński rozumie i zna specyfikę punktu sprzedaży, parząc na niego oczami klientów. Jest sędzią międzynarodowym w konkursach na najlepsze sklepy w Polsce i za granicą. Specjalizuje się w psychofizjologii widzenia, czyli uświadamia właścicielom jak mózg klienta patrzy i odbiera ich sklep, firmę czy też produkt. Z olbrzymią pasją bada wszelkie zagadnienia związane z psychologią koloru i jego oddziaływaniem na konsumentów różnych w miejscach sprzedaży. Swoją wiedzą dzieli się podczas wielu kongresów marketingowych i sprzedażowych. Dr Marek Borowiński jest gościem wielu programów telewizyjnych i radiowych między innymi: TV24, DZIEŃ DOBRY TVN, PYTANIE NA ŚNIADANIE TVP, RADIOWA TRÓJKA i wielu innych. Na co dzień prowadzi swój autorski program Shop Doctor na kanale Youtube.

Praktyczne szkolenie :„Psychologia koloru w praktyce" - prowadzenie dr Marek Borowiński www.psychologiakoloru.pl  

Program szkolenia:

  1. Psychologia koloru w sprzedaży
  2. Psychologia koloru w produkcie
  3. Psychologia koloru w Internecie
  4. Wpływ koloru na emocje i preferencje zakupowe klientów
  5. Psychologia koloru w reklamie i internecie – kolory promocji, wyprzedaży i okazji
  6. Psychofizjologia widzenia, czyli jak umysł klienta postrzega strony internetowe
  7. Psychologia koloru, produkt, usługa, a grupa docelowa w Internecie?
  8. Jak stosować kolor i w jakich połączeniach, aby więcej sprzedawać ?
  9. Psychologia koloru w reklamie (omówienie wpływu koloru na człowieka w reklamie)
  10. Wpływ koloru na emocje i preferencje zakupowe klientów w sklepie
  11. Psychologia koloru w ofercie dla klienta, czyli jak skutecznie przygotować ofertę
  12. Jak skutecznie komunikować kolorem, aby więcej sprzedawać ?
  13. Psychologia kolorów w salonie sprzedażowym
  14. Jak klient postrzega punkt sprzedaży
  15. Wpływ kolorów na człowieka (psychologiczny, fizyczny i fizjologiczny)
  16. Jak przygotować skuteczną komunikację w miejscu sprzedaży
  17. Warsztaty z kolorem
  18. Symbolika kolorów
  19. psychologia koloru w biznesie
  20. psychologia koloru w wizerunku pracowników

dr Marek Borowiński

www.shopdoctor.pl

Kontakt

Kalendarz

Shop Doctor Logo23 - 03

SklepoweRewolucje.shop

Kontakt

dr Marek Borowiński

tel.  + 48 509 03 03 36
e-mail:biuro@shopdoctor.pl

PLN Konto: 52 1020 3408 0000 4302 0019 4753

Euro Konto Kod BIC (Swift):

BPKOPLPW 53 1020 3408 0000 4402 0335 3588

www.shopdoctor.pl
93-487 Łódź ul. Beczkowa 26 lok.6

Copyright © 2017 Psychologia koloru - Wszelkie prawa zastrzeżone
Realizacja: Dianthus
Dokument wydrukowany ze strony: www.psychologiakoloru.pl/psychologia-koloru-w-praktyce/