Strona główna Aktualności Oferta Media o nas Kolory Kontakt

Visual Merchandising w sklepie kosmetycznym

Visual Merchandising w sklepie kosmetycznym i drogerii.

Czy chcesz dowiedzieć się:

 - jak ułożyć produkty w sklepie, aby się sprzedawały ?

 - jak oświetlić produkty w salonie, aby się sprzedawały ?

 - jaką zastosować komunikację w sklepie kosmetycznym, aby klienci obejrzeli wszystkie produkty ?

 

Jeśli tak, to szkolenie „Visual Merchandising w sklepie kosmetycznym”

jest właśnie dla Ciebie! - Zamów dla Twojego sklepu

 Cel szkolenia - zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie:

• Visual Merchandisingu;

• aranżacji przestrzeni wystawienniczej’

• tworzenia odpowiedniego nastroju ekspozycji;

• wykorzystywania elementów aranżacji w sposób przekonywujący klienta do zakupu.

 

Szkolenie przeznaczone jest dla:

• Właścicieli sklepów kosmetycznych;

• Kadry zarządzającej;

• Handlowców;

• Sprzedawców;

• Osób odpowiedzialnych za aranżacje i komunikację sklepu.

Podczas tego szkolenia zostaną użyte specjalne techniki, dzięki którym będziecie mogli zwiększyć sprzedaż.

Badania wskazują, że personel szkolony w ten właśnie sposób osiąga znacznie lepsze efekty, niż szkolony

tradycyjnymi technikami.

dr Marek Borowiński merchandising

Dr Marek Borowiński (Shop Doctor) jest specjalistą od marketingu i Visual Merchandisingu. Konsultant, doradca i szkoleniowiec wielu firm. Jest autorem licznych publikacji z tej dziedziny. Szczególnym uznaniem cieszą się audyty sklepów i centrów handlowych, które przeprowadza poprawiając ich funkcjonowanie, sprzedaż i komunikację marketingową. Dr Marek Borowiński rozumie i zna specyfikę punktu sprzedaży, parząc na niego oczami klientów. Jest sędzią międzynarodowym w konkursach na najlepsze sklepy w Polsce i za granicą. Specjalizuje się w psychofizjologii widzenia, czyli uświadamia właścicielom jak mózg klienta patrzy i odbiera ich sklep, firmę czy też produkt. Z olbrzymią pasją bada wszelkie zagadnienia związane z psychologią koloru i jego oddziaływaniem na konsumentów różnych w miejscach sprzedaży. Swoją wiedzą dzieli się podczas wielu kongresów marketingowych i sprzedażowych. Dr Marek Borowiński jest gościem wielu programów telewizyjnych i radiowych między innymi: TV24, DZIEŃ DOBRY TVN, PYTANIE NA ŚNIADANIE TVP, RADIOWA TRÓJKA i wielu innych. Na co dzień prowadzi swój autorski program Shop Doctor na kanale Youtube.

 Zagadnienia, które będą ćwiczone podczas szkolenia:

1. Wprowadzenie do Visual Merchandisingu w sklepie kosmetycznym

2. Wyjaśnienie zachowań konsumenckich w sklepie kosmetycznym

3. Praktyczne techniki i sposoby ekspozycji produktów w regale sklepowym

4. Praktyczne sposoby oświetlania produktów w sklepie kosmetycznym

5. Praktyczne sposoby aranżacji sklepów kosmetycznych

6. Zasada organizacji ekspozycji promocyjnych w sklepie kosmetycznym

7. Aranżacja witryn i okien wystawowych w sklepie kosmetycznym

8. Jak przeprowadzić klienta przez sklep, aby zobaczył wszystkie wystawione produkty

9. Funkcja i rola komunikacji POS w sklepie kosmetycznym

10. Praktyczne sposoby rozmieszczanie komunikacji POS w sklepie kosmetycznym

11. Praktyczne sposoby oświetlania komunikacji w sklepie kosmetycznym

12. Podsumowanie i wnioski

Zadzwoń, napisz i zamów szkolenie: "Visual Merchandising w sklepie kosmetycznym"

dr Marek Borowiński

tel. 509 03 03 36

e-mail:biuro@shopdoctor.pl

Zobacz nowe szkolenia - link poniżej

www.shopdoctor.pl 

"Wolę sklepy, które sprzedają, a nie te które są ładne"

dr Marek Borowiński

  1. Czy chcesz zwiększyć sprzedaż swoich produktów ?
  2. Czy chcesz poznać jak Twój sklep widzą Klienci ?
  3. Czy chcesz zwiększyć liczbę Klientów odwiedzających Twój sklep ?

Jeśli tak, to proponuję Ci Profesjonalny Audyt Twojego sklepu !!!

zobacz: AUDYT TWOJEGO SKLEPU

Kontakt

Kalendarz

Shop Doctor Logo23 - 03

SklepoweRewolucje.shop

Kontakt

dr Marek Borowiński

tel.  + 48 509 03 03 36
e-mail:biuro@shopdoctor.pl

PLN Konto: 52 1020 3408 0000 4302 0019 4753

Euro Konto Kod BIC (Swift):

BPKOPLPW 53 1020 3408 0000 4402 0335 3588

www.shopdoctor.pl
93-487 Łódź ul. Beczkowa 26 lok.6

Copyright © 2017 Psychologia koloru - Wszelkie prawa zastrzeżone
Realizacja: Dianthus
Dokument wydrukowany ze strony: www.psychologiakoloru.pl/visual-merchandising-w-sklepie-kosmetycznym/